דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כדאי לשים מצלמות אבטחה בגני ילדים? 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 3507 פעמים ]

בשנים האחרונות שומעים בתקשורת על אירועים אלימים כלפי ילדים מצד המטפלת או אפילו בגני הילדים. הורים רבים מביעים חשש מהעובדה שהתינוקות והילדים הקטנים עדיין לא יודעים לדבר ולכן אינם יכולים לספר על התרחשויות מסוג זה. גן ילדים שמציין בפרסומים שלו, כי בגן מותקנות מצלמות אבטחה, מעלה בהרבה את רמת הביטחון של ההורים בגן עצמו, בבעלי הגן, בגננות ובשאר אנשי הצוות. בנוסף לתחושת הביטחון ההורים מרגישים כי גן שמוכן לחשוף למצלמה את הפעילויות בגן, הרי שהוא בטוח ברמה הגבוהה של התכנים והפעילויות המוצעות לילדים ובעצם אין לא מה להסתיר.

בעקבות ההבנה של יתרונות אלו ויתרונות רבים נוספים, ניתן לראות בתקופה האחרונה, יותר ויותר גני ילדים המתקינים מצלמות אבטחה באזורי הפעילות בגן ובחצר. הגננות הבינו שההורים תמיד ירצו לדעת שילדיהם מוגנים ובטוחים וכי יש הורים שגם נהנים מידי פעם להסתכל על ילדיהם בזמן הפעילות שלהם בגן. 

בעלי הגנים, גם הם מרגישים שהמצלמות עוזרות להם לראות את המתרחש בגן והאם הוא מתנהל כראוי. בעזרת המצלמות ניתן לעיתים לאתר סכנות או ילד שנפל ונפצע וכמובן, להגיב בהתאם ובמהירות. מצלמות אבטחה עוזרות לנו לשמור על ביטחוננו בחנויות, ברחוב ובמקומות רבים. לכן, אין סיבה שמצלמות אבטחה לא ישמרו גם על ילדינו בגן הילדים. מסיבה זו, יותר ויותר גנים מתקינים מצלמות אבטחה וההשגחה על הילדים בעזרת מצלמות אבטחה נהיית נפוצה יותר וחשובה יותר מיום ליום.

אחת האפשרויות שניתנות בשנים האחרונות במצלמות אבטחה היא היכולת של צפייה מרחוק באמצעות חיבור לאינטרנט. מדובר ביכולת מתקדמת וחשובה להורים אשר משאירים את ילדיהם עם מטפלת או שולחים את ילדיהם לגן או מעון. העובדה שהם יכולים לצפות בילדיהם מהבית או מהעבודה, מקנה להם שקט נפשי עצום. ההורים יכולים כיום לבדוק את הנעשה עם ילדיהם ולוודא שהם בטוחים, אפילו מהטלפון הנייד שלהם.  וכמובן, צפייה מרחוק במצלמות אבטחה מאפשרת גם לבעלי הגן ולגננות לעקוב אחר הפעילות בגן הילדים בשעות היום ולוודא שהוא מאובטח בשעות הלילה מפני פריצות, גניבות וכד'.

חשוב לציין, שמאחר ומדובר במערכות מתקדמות מאוד, יכולים בעלי הגן להחליט למי לתת הרשאה לצפות בנעשה. ישנם גנים שנותנים הרשאה להורים וישנם גנים אחרים, בהם רק בעלי הגן הינם בעלי הרשאה ויכולת לצפות בנעשה, אולם מאחר והמידע כולו ניתן להקלטה לצפייה בשלב מאוחר יותר, ההורים רגועים כי ילדיהם נמצאים בידיים טובות וכי במידה וירצו לראות פעילות מסוימת, או אירוע ספציפי, תמיד יוכלו לבקש זאת מבעלי הגן.

לסיכום, מצלמות אבטחה בגני ילדים הופכות יותר ויותר פופולאריות בקרב ההורים ובעלי הגן, וכנראה לאורך זמן, נראה אותן יותר ויותר בגנים האיכותיים שגאים בפעילותם ומעוניינים לספק שקט נפשי להורים.

דודי אלימלך, הבעלים והמנהל של חברת איי-סי-יו. מומחה בפתרונות אבטחה לבית ולעסק. החברה מציעה ציוד מתקדם ואיכותי של מצלמות אבטחה, מצלמות נסתרות, מצלמות חכמות לעסקים ולבתים פרטיים עם אפשרויות של צפייה בזמן אמת מכל מקום בארץ ובעולם וכן הקלטה של הצילומים. חברת איי-סי-יו נותנת יעוץ אישי בבית או בעסק ללא תשלום ותעזור לכם למצוא את את הפיתרון האידאלי בשבילכם בתחום מצלמות האבטחה. www.iseeyou.co.il - כתובת האתר http://www.iseeyou.co.il/71719/security-cameras - מצלמות אבטחה http://www.iseeyou.co.il/71719/מצלמות-אבטחה-נסתרות-1>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב